Известие

Collapse
No announcement yet.

Туин Спарка диша

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Туин Спарка диша

    Здравеите колеги,
    и аз като много алфаджий губя от 1000 до 2000 оборота.
    Вслушахме се скоро в двг и си мисля,че смуче въздух от колектора (Т.С.) когато се подаде малко гас се чува поголямо свистене.
    Та въпроса ми е: ако е спукан колектора може ли от там да губи въпрсните обороти ?
    И ако е от него може да се залепи или трябва да се смени.
    Мисля да го сваля за да знам със сигурност да ли от него "диша" някои имали идея как се сваля ?
    Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
    159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
    NEW 159 2.0 JTDm Black TI

  • #2
    Re: Туин Спарка диша

    Първоначално публикувано от vovata
    Здравеите колеги,
    и аз като много алфаджий губя от 1000 до 2000 оборота.
    Вслушахме се скоро в двг и си мисля,че смуче въздух от колектора (Т.С.) когато се подаде малко гас се чува поголямо свистене.
    Та въпроса ми е: ако е спукан колектора може ли от там да губи въпрсните обороти ?
    И ако е от него може да се залепи или трябва да се смени.
    Мисля да го сваля за да знам със сигурност да ли от него "диша" някои имали идея как се сваля ?
    Не ти диша колектора , а гумените втулки . 4 парчета са. Огледай ги внимателно. Не знам поради каква закономерност но при мен се бяха спукали точно от долната страна Бандажиране с самовулканизираща лента или смяна 7-8 лв е парчето, но си приготви и по 2 скоби на гумена тръбичка. То и гумата с годините си старее , но , ако е имало кихане почти на 80% има шанс да се е цепнала някоя. При мен се изяви като неравномерни обороти на ПХ ,после почна да гои вдига до 1500 и спад до 500-600 и опити за загасване и пак вдигане на обороти.
    Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
    Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

    Comment


    • #3
      ако си с пластмасова кутия е нормално да се чува свистенето. за всеки случай с цигара или запален вестник опуши там около колектора и гледай дали ще засмуче отнякъде... на работещ двигател естествено. то 155 1.8 и 2.0 са мудни до към 3000 но пък злояди.
      '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
      '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от alf
        ако си с пластмасова кутия --не с алуминиев интейк е .

        то 155 1.8 и 2.0 са мудни до към 3000 но пък злояди.
        Да ако пипаш педала с обувка 36-37 ми номер. Я попробвай с 43 номер .
        Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
        Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

        Comment


        • #5
          Re: Туин Спарка диша

          Първоначално публикувано от kris11
          Не ти диша колектора , а гумените втулки . 4 парчета са. Огледай ги внимателно. Не знам поради каква закономерност но при мен се бяха спукали точно от долната страна Бандажиране с самовулканизираща лента или смяна 7-8 лв е парчето, но си приготви и по 2 скоби на гумена тръбичка. То и гумата с годините си старее , но , ако е имало кихане почти на 80% има шанс да се е цепнала някоя. При мен се изяви като неравномерни обороти на ПХ ,после почна да гои вдига до 1500 и спад до 500-600 и опити за загасване и пак вдигане на обороти.
          Напоследък имам абсолютно същия проблем(освен другите ).
          Та да те питам ти как ги разбра,че са те или ги свали и чак тогава ги видя?Днес на работещ двигател забелязах,че освен обичайното "съскане" точно преди да паднат или да се вдигнат оборотите се чува още едно по-различно "съскане"сякаш нещо издиша.А на теб само оборотите ли ти бяха проблема или имаше и др.проявления?Щото на мен ми ми се струва,че на моята нещо не и достига въздух-когато карам бавно и подам газ да ускори все едно и дърпам ръчната,а при по-голяма скорост и при по-високи обороти(когато въздушния поток е по-голям)е по-чувствителна.Или пък е обратното-при по-ниски обороти вкарва малко бензин и повече въздух(понеже "смучи" от някъде допълнително),а при по-висико,когато горивото е повече сместа се нормализира горе-долу и затова върви по-добре?
          Дали има нещо такова или само си внушавам?
          155 1.8 8v TS & FZR 600

          Comment


          • #6
            Не е гаранция,че е от съединенията !
            Аз на моита ги смених с нови и пак си диша. Не ми променя/губи обороти,но при подаване на газ(ръчно) се чува по голямо изсъскване.
            Поразбутах маркуча на вакума от сервото и при оределена позиция когато го държа не съска.
            Смених маркуча с нов и пак си суска
            Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
            159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
            NEW 159 2.0 JTDm Black TI

            Comment


            • #7
              Re: Туин Спарка диша

              [quote="hsr"][Напоследък имам абсолютно същия проблем(освен другите ).
              Та да те питам ти как ги разбра,че са те или ги свали и чак тогава ги видя?quote]

              Изивнявам се за късният отговор. Ами те се виждат с просто око.
              А и има пръсти за тази работа. Най=лявата като гледаш срещу двигателя отдолу беше с голяма цепнатина - спокойно си вкарвах пръстта вътре. Следващата я поопипах . Взех ннови гумени втулки , ама с чакане и поръчка за доставка. Смяната зор работа - само на студен двигател - интейка не се доближава иначе.
              Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
              Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

              Comment


              • #8
                Re: Туин Спарка диша

                Първоначално публикувано от kris11
                Изивнявам се за късният отговор. Ами те се виждат с просто око.
                А и има пръсти за тази работа. Най=лявата като гледаш срещу двигателя отдолу беше с голяма цепнатина - спокойно си вкарвах пръстта вътре. Следващата я поопипах . Взех ннови гумени втулки , ама с чакане и поръчка за доставка. Смяната зор работа - само на студен двигател - интейка не се доближава иначе.
                Няма проблеми :P Оказа се,че там всичко си е било наред и проблемите ми са били другаде.Благодаря за отговора все пак :P
                155 1.8 8v TS & FZR 600

                Comment

                Working...
                X